سوال های متداول - لوازم تزیینات جشن آشنا
مشتری عزیز سلام
با توجه به سوال های متداولی که در اکثر تماسها پرسیده میشود بنا را بر این قرار دادیم که این مدل سوالها را به صورت مکتوب پاسخ دهیم تا کمکی باشد در بهبود روند سفارش و انتخاب محصولات این موسسه
قبلا از اینکه این متن را مطالعه میفرمایید تشکر مینمایم .
لیست به شرح زیر است :
- لطفا لیست قیمت کالاهای را اعلام کنید . پاسخ :با توجه به اینکه ما یک سایت کاملا حرفه ای طراحی کرده است لیست قیمت کالاها به تفکیک با عکس و مشخصات در آدرس سایت(www.ashena1.com) موجود است .
- درخواست قیمت یک تم برای چند نفر(مثلا 30 نفر) . پاسخ : ما مشتری را مجبور به خرید پکیج نمیکند ، در سایت موسسه این امکان وجود دارد که شما هر کالایی را اضافه به سبد خرید فرمایید و جمع مبلغ فاکتور را مشاهده فرمایید و با توجه به اینکه هر تم حدود 45 قلم کالای متفاوت دارد شما مختار به انتخاب هستید . ضمنا قیمت تمها در 98 درصد موارد با هم برابر هستند .
- حد اقل مبلغ سفارش باید چه مبلغی باشد ؟ پاسخ حد اقل مبلغ سفارش کالا باید 500/000 تومان باشد
- آیا برای اجرای تم هم کاری انجام میدهید ؟ پاسخ بله اگر سفارش ثبت شده در سایت بالای 5/000/000 تومان باشد برای اجرای میز و بک گراند هم در خدمت شما هستیم البته مبلغ اجرت آن جداگانه محاسبه میگردد
- آیا کیک تولد هم دارید ؟ پاسخ : بله داریم برای مواردی که اجرا انجام میدهد و در صورتی که اجرا انجام ندهیم و از ما خرید کالا انجام دهید به شما برای کیک چند نفر معرفی میشود .
- لباس برای تمها دارید ؟ پاسخ لباس برای تمها به سفارش دوخته میشود (ما لباس آماده نداریم )با سایز و اندازه کودک ( نه بزرگسال ) و برای این مورد باید حد اقل 45 زئد تر اقدام فرمایید چون مزون ما ترافیک کاری بالایی دارد .
- آیا امکان سفارش حضوری هم هست ؟ پاسخ : با توجه به اینکه سایت پس از سفارش مشتری کالا را با توجه مشخصات سفارش دهنده آماده مینماید و کالای آماده ای جهت فروش نیست و همچنین حدود 4800 مدل کالای متفاوت در لیست کالاها برای ارائه موجود است امکان سفارش حضوری نمیباشد و باید لطف بفرمایید از طریق سایت خرید نمایید با تشکر .
- میانگین فاصله زمانی سفارش و تحویل چند روز است ؟ پاسخ : با توجه به ترافیک کاری ماو اینکه کالاها به صورت اختصاصی (لاکچری) برای هر سفارش طراحی ، چاپ، برش و مونتاژ میشود و پس از کنترل کیفی برای ارسال آماده میگردد بهتر است از 15 روز زود تر سفارش در سایت ثبت شده باشد . ضمنا در بعضی مواقع در پیک کاری مانند اعیاد ، قبل از محرم یا بعد از ماه مبارک رمضان این فاصله زمانی بیشتر هم خواهد شد پس لطفا اگر با ما زود تر آشنا شده اید سفارش خود را زود تر ثبت فرمایید تا در در برنامه ریزی شما و ما برای ارائه خدمات مشکلی ایجاد نگردد .
- زمان تحویل کالا و نحوه تحویل کالا چگونه است ؟ پاسخ : با توجه به بند 8 معمولا دو روز زود تر از تاریخ جشن کالا در تهران درب منزل و در شهرستانها به ترمینال شهر مقصد تحویل داده میشود .
- خدمات نیروی انسانی هم دارید ؟ پاسخ : ما هیچ نیروی انسانی جهت خدمات موسیقی ، پذیرایی،سرگرمی ،سرو کیک ، سرو غذا و غیره را ندارد و تنها در صورتی که اجرای میز کندی بار و دکوراسیون جشن تولد انجام بگیرد نیروهای ما در محل تزیینات را اجرا کرده و محل جشن را ترک مینمایند و روز بعد برای برگرداندن وسایل با هماهنگی باز خواهند گشت .
- آیا بادکنک آرایی انجام میدهید ؟ پاسخ : با توجه به اینکه این کار دیگر مد نیست و در حال حاظر از بکگراند استفاده میشود انجام نمیدهیم ولی اگر شخصی درخواست داشته باشد و از ما خرید کالای تولد انجام داده باشد شماره تلفن مجموعه باد کنک آرایی به ایشان معرفی میگردد .